söndag 18 april 2010

soffdilemma,

ja, detta med att lägga ut annons, jag är ingen haj på försäljning märker jag.
vill inte göra någon besviken så jag har tagit dem i turordning som dom hört av sig, nu är det en människa som vill ha den, men inte hämta förren 2 juni och är tveksam om hon vill betala den före den hämtas. (hon litar uppenbarligen inte på mig). har ju inte tänkt lura henne så vänligt men bestämt meddelade jag att hon får lov att betala den redan nu om hon bestämmer sig (då jag inte vill ta bort annonsen och så hämtar hon den aldrig). inväntar nu svar, för att kunna höra av mig till näste man i kö om hon nu tycker jag är opålitlig.

har varit aktiv såhär på en söndag, hunnit med loppis (köpt en sjal & en brödform) antikaffär och rejande. nu är det dags för något ätbart känner jag, magen kurrar.
tack för kaffet.

Inga kommentarer: