söndag 18 april 2010

blibloblaa

eftersom jag har lite söndagstråkigt, snodde jag den här av en annan blogg, nu kör vi!

10 favoriter
färg: svart är ingen färg men här bestämmer jag, svart.
mat: grillat!
affär: monki.
film: sällskapsresan(orna)
bok: stieglarssons trio.
djur: foffe.
årstid: sommar
veckodag: friday i'm in love!
glassmak: piggelin.
tid på dygnet: inte väckartid.

9 för tillfället
humör: belåten,
smak: tuggummi
kläder: 90210-mjukisbyxa, sköönaste weekday tee'n, någon typ av sjal runt huvud.
plats: vid mitt köksbord när jag är rädd att damma ner min nydammsugade soffa.
nagellack: inget, tro de eller ej.
tid: 20.10
sällskap: reportern på tv.
irritationsobjekt: diskberget i köket.

har du någonsin
dejtat någon av dina bästa vänner: näe
brutit mot lagen: kanske, om kissat offentligt räknas.
blivit arresterad: ikket
badat naken: mjo,
varit med på tv: förhoppningsvis inte.
kysst någon du inte känner: ah
sårat någon: tyvärr ja.

5 val
mobil: ajfåån
tv: en man kan se på
schampo: diverse, silver, tigi, luktgott! (står väl en tio olika i duschen)
tandkräm: en bra.
parfym: jeanpaulgaultier

1 person
du kan berätta allt för: närmaste stjärnorna.
du ser upp till: dom flesta, när man e 1.57 är dom flesta uppåt!
du inte gillar: hemligt.

2 val
kaffe eller te: kaffe
hemmakväll eller utekväll: delad vårdnad.

1 önskan: man får inte säga vad man önskar, då slår de inte in!

Inga kommentarer: