torsdag 28 oktober 2010

opeppvecka,

haft den längsta veckan på länge, torsdag idag och en dag kvar att fördriva innan helg. är för tillfället hemskt lugnt på jobbet vilket gör att dagarna går så sjukligt sakta. ser fram emot helg...
annat nytt, gamla bettan (för er som inte vet, gammforden) har fått ett nytt hem, sorgligt men lika bra att bli av med innan man blir som fred flinta och måste springa för å ta sig fram med bilen... det är ju rätt så skönt att ha en bil ibland men ska nog kunna klara mig utan. har ju en snäll pappa och en söt sötsak så måste ja ta mig någonvart går det nog att lösa...

bild från playa del ingles i påskas..

efter bodypump igår vare sånt jäkla väder att jag började längta bort, till värmen. jag gillar oftast höstmys men när det regnar på is och snö så känns det som om man skulle bott på annat ställe, men jag skulle vara nöjd att åka en sväng ju.. sen kan jag stå ut med regn å snö ett tag till...

1 kommentar:

emmablommi sa...

När vi har flyttat så kan vi elda REJÄLT så det känns som utomlands å så kan du komma på besök, ok? :)