torsdag 7 oktober 2010

känslor

alltså, jag har inte bestämt vad jag ska svara, därför har jag inte svarat.
vissa tycker saker, och borde väl stå för det. eller ja vet inte. jag förstår verkligen inte. arg är jag. tror jag, åtminstone när jag tänker på det.

det är väldigt sällan jag använder ordet hata, men igår gjorde jag det. vissa vill man slå i skallen rent av.

vissa dagar, är allt upp och ner. den minsta negativa kommentaren kan förstöra så mycket. idag, eller ikväll har jag gråtit och grinat floder. och jag vill verkligen inte vara sån. grinolle. och vill inte det ska gå ut över fel personer heller. förlåt. förlåt.

kärlek är en känsla jag känner ständigt nuförtiden. det är en skön känsla. men i mitt fall blandas det ofta med blyghet, och jag blir en fåntratt. vill så gärna skrika ut mina känslor för d. men blir, kanske inte blyg, mer rädd. det jag vet, är att vi tycker om varann. och jag tycker mycket och fantastiska saker om honom.


såhär snurrigt kan de bli ibland.

Inga kommentarer: