lördag 19 februari 2011

glasögonorm

beställde nya brillor förra veckan, nu är dom skickade och bör vara här på måndag! längtar och hoppas att dom sitter bra på snoken. tycker hemskt mycket om dom jag har men dom är rätt tunga och därmed blir snoken ledsen. nu ett par lite lättare, ser lite ut som nåt man skulle ha hittat i pappas gamla bil eller nå,
ni får se..

förövrigt är det lördag och jag ligger nerbäddad under min nya filt, tokmysig, och kollar på skräp på tv, egentligen är jag puss-sjuk men imorgon blir mysdag. min kärlek ska ut å flänga så vill passa på lite... superglad för hans skull, önskar dock det kunde vara i sverige så man får se eller att man har möjlighet att följa med, det är alltså nå typ av show/uppvisning med minicross om jag nu inte snurrat till det, tyskland, österrike osv, såna länder med såna språk man inte förstår ett jota av.

en sak bara, svalan har den godaste rullkebaben!

1 kommentar:

sidensvans sa...

va kul att du bloggar johanna! Jag saknar dig! jag är sämst på att höra av mig, har haft lite mycket i hjärnan på sistone..
men jag måste få va med dig snart!!
kramisar