torsdag 9 september 2010

hårhårhår

såhär är det, dom senaste två dagarna, har två av mina bästa vänner besökt mig på jobbet. klippt och färgat. båda blev sjukt fina och riktigt mörkhåriga, vilket gör att jag blir toksugen på att återvända till min mörka sida. men eftersom jag vet vilket projekt det är att bli blond efter en sån grej så vet jag väl innerst inne att det är en hemskt dålig idé. men, hursom. jag är sugen på nytt. jag vill ha långt och massor med hår. stort. mycket. men, i den takt mitt hår växer är det väl bara fortsätta vänta... färg då? nästa vecka har vi i dreamteamet planer på färgningar. va tycks? vad ska ja hitt på? tips?

lite bilder på olika johannor...









finns en del tankar på fortsätta vara ljusljus, men kanske med nån annan ton på..
hjälp!

1 kommentar:

emmablommi sa...

Du ä fin i alla färger. Men om du vill det ska växaväxa kanske du int ska grejsa så mkt, eller spelar d någon roll?